Korduma kippuvad küsimused. Kui Te ei leidnud levinumate küsimuste seast vastuseid, siis küsige julgelt lisainfot meie klienditeenindajalt telefoni, emaili või live chati teel.

Vastame Teile tööpäevadel (E-R 8.00-17.30 L 9.00-14.00 P Suletud)

Kas teilt saab tellida tooteid, mida laos saadaval ei ole?

Jah ikka. Lisage soovitud toode/tooted “päringukorvi” ning esitage meile päring või kirjutage meile otse kontaktlehelt ja saadame Teile info toote saadavuse, hinna ja tarneaja kohta.

Kas valmistate eriprofiiliga voodrilaudu?

Jah ikka. Vajadusel valmistame Teie näidise järgi soovitud profiiliga voodrilaua. Edastage meie klienditeenindajale soovitud profiili joonis, mille alusel koostame Teile pakkumise. Võtke meiega julgelt ühendust kontaktlehelt.

Kas tarnite kaupa üle Eesti?

Jah. Saaremaa ja Muhumaa piires pakume transporti enda tõstukautodega. Mandri-Eestis teostavad vedusid meie koostööpartnerid, teeme Teile transpordi osas eraldi pakkumise.

Väiksema kabariidiliste toodete puhul saame kasutada kullerteenust (pakiautomaate).

Kas e-poest ostes saan ostetud kaubale arve?

Jah ikka. Peale e-poe kaudu teostatud makset, saadame arve Teie e-maili aadressile.

Kuidas toimub kauba eest tasumine?

Kauba eest on võimalik tasuda:

  • pangalingi kaudu e-poe keskkonnas
  • LHV järelmaksuga e-poe keskkonnas ja esinduses kohapeal
  • ettemaksu arve alusel
  • pangakaardiga kohapeal
  • sularahas kohapeal