1. Üldsätted

1.1. E-poe tingimused kehtivad ostjatele, kes kasutavad veebilehte www.javicar.ee (edaspidi nimetatud Javicar e-pood) ning ostavad e-poest kaupu. E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Javicar OÜ (registrikood 10467905), Pikk 62h, 93815 Kuressaare (edaspidi nimetatud „Javicar OÜ“).

1.2. E-poest on võimalik sooritada oste

1.2.1. Eraisikuna.

1.2.1. Eestis registreeritud juriidilise isikuna.

 

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1. Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.

2.2. Javicar e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

2.4. Teave ja kauba kvaliteedikirjeldus on esitatud Javicar e-poes vahetult kauba juures.

2.5. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

 

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

3.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Javicar OÜ arvelduskontole.

3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.4. Javicar e-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub E-R kl 8.00-17.30 ja L kl 9.00 – 14.00. Kehtib ka “tulen ise järgi” tarnevaliku puhul.

 

4. Kohaletoimetamine

4.1. Kaupu saadetakse vaid Eesti piires.

4.2. Transpordi hind ja kauba kättesaamine väljaspool Muhu- ja Saaremaad on kliendi ja Javicar OÜ vaheline kokkulepe.

4.3. Muhu- ja Saaremaa piirkonnas kohaletoimetamise vastav hinnainfo on kuvatud tarneviisi juures. Kauba saatmiskulud kannab ostja.

4.4. Väiksemate pakkide puhul on võimalik kasutada ka pakiautomaadi-teenust, aga seda erikokkuleppel meie klienditeenindusega.

4.5. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on Javicar OÜ-l õigus tarneaega pikendada, andes sellest kliendile eraldi teada.

4.6. Ostjat teavitatakse telefoni või e-maili teel kui kaup on kättesaamiseks valmis. 

 

5. Taganemisõigus

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Javicar e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

5.2. Ostetud kaup ei kuulu tagastamisele, kui kaup on spetsiaalselt kliendile eritellimuse alusel valmistatud või ostetud.

5.3. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud.

5.4. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.5. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

5.6. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

5.7. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see vabas vormis e-posti aadressile info@javicar.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

5.8. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule.

5.9. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.10. Kliendi poolt tasutud tellimuse summat ei tagastata ennem, kui tagastatav kaup on jõudnud Javicar OÜ lattu.

5.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Javicar e-poes pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Javicar e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

5.12. Javicar e-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Javicar e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

6. Vääramatu jõud

6.1. Javicar e-pood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest,
mida Javicar e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

7. Pretensiooni esitamise õigus

7.1. Javicar e-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Javicar e-poe kohustus.

7.2. Javicar e-pood ei vastuta ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: info@javicar.ee või helistada telefonil: 45 36 610.

7.4. Javicar e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.5. Kui Javicar e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab Javicar e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud või lepitakse kokku mõlemaid pooli rahuldav kompromiss.

7.6. Javicar e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1. Javicar e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

8.2. Javicar e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.3. Javicar e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Kui ostjal on Javicar e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile: info@javicar.ee.

9.2. Kui ostja ja Javicar e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Javicar e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

9.3. Javicar e-pood vastutab kliendi ees ning klient vastutab Javicar e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

10. Diskleimer

10.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

10.2. Javicar OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi nii hinna kui ka osas ning loobuda erandkorras müügist.

10.3. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Teie viimast külastust uuenenud.